Menú 

Inici

Noticies

Reportatges

Música

Espectacles

Art

Cinema

Humor

Història

Anuncis

Infantil

Sèries

Ara mateix

Inici BS*

Donar d'alta


 LaTele.Cat 

 Cercador 
 A l'atzar 
Màlaga, 15 de setembre de 2011. Al voltant de les 09.30 del matí uns 30 membres del Moviment 15-M a Màlaga romanien de manera pacífica davant la porta d'un domicili que havia de ser desnonat al barri de Les Flors mentre 8 policies nacionals vigilaven la zona. En arribar el secretari judicial un home ha intentat intervenir amb ell i en aquest moment policies nacionals ja havien 10 antiavalots més que van començar a carregar brutalment contra els manifestants i veïns sumats a la causa. Les càrregues s'han efectuat indiscriminadament contra dones, homes, ancians i nens amb cops de puny, puntades de peu, empentes que els han fet rodar per les escales. A mesura que ha avançat el matí, les càrregues s'han anat succeint de manera cada vegada més violenta i els agents han arribat a disparar pilotes de goma contra els ciutadans i ciutadanes. 
<br/>
<br/>El secretari judicial ha determinat prorrogar la data del desnonament fins al 10 d'octubre. Un cop comunicada la decisió del secretari s'han efectuat més càrregues contra els veïns i membres del moviment. 
<br/>
<br/>En aquests moments, els antiavalots de la policia nacional han bloquejat les entrades i sortides del barri i segueixen carregant amb trets de boles de goma contra els veïns i veïnes de la barriada. 
<br/>
<br/>El moviment 15-M a Màlaga s'ha mantingut pacífics en tot moment. Denunciem les càrregues desproporcionades contra ciutadans indefensos. Defensem el dret fonamental inclòs en la Constitució Espanyola que anuncia que tota persona té dret a un habitatge. Per això, denunciem els processos de desahaucios que s'efectuen diàriament contra ciutadans i ciutadanes deixant-los sense llar.<br/>
[Màlaga] Càrrega policial contra el #15M i veïnat de Las Flores que intentaven aturar un desnonament
02:21
 Colors 
 Sindica'ns 
Afegeix a Google
addtomyyahoo4
Add to My AOL
Subscribe with Bloglines
Add to netvibes

...altres lectors:

original feed Veure RSS

RSS

Convertir-la en pàgina d'inici
 Contacte 
 Reportatges 

Sants, veuràs quin nyap!


24:05
Resum de la ruta feta en novembre del 2006 pels carrers de Sants per a comprovar els nyaps que suposa l'arribada del tren d'Alta Velocitat.

Podeu descarregar el vídeo Sants - Veuràs quin nyap! (Ogg).

Un vídeo de Morintsol
 El Temps 
 Actualitat 
Llicència de Creative Commons
SantsTV és una televisió dels moviments socials de Sants, en funcionament des del 4 d'agost del 2006. SantsTV està subjecta a una Llicència de Creative Commons i ha estat creat amb programari lliure fet per Morintsol, i es nodreix tant del contingut enviat pels usuaris així com per les notícies enviades pels membres del col·lectiu. Cada redactor es responsabilitza dels seus articles. En cas de detectar algun contingut que vulneri algun dret sobre les persones o sobre algun altre dret emparat per la llei, aviseu-nos per tal de poder retirar dit contingut si així s'escau. Podeu contactar amb nosaltres a contacte@sants.tv