El 27 d'octubre, i sota el lema "Transtornem el carrer", s'ha desenvolupat per Barcelona una manifestació reivindicativa organitzada pel moviment trans més alternatiu i que ha tingut la seva rèplica per tot el món. Es defineixen a si mateixos com el transfeministes i anticapitalistes i pretenen la despatologització i la visibilització de la transexualitat. L'acte de protesta ha tingut lloc en el marc de l'
octubre trans, un mes d'activitats amb un marcat caràcter reivindicatiu. Perquè ens parli d'això hem entrevistat a l'activista trans Teo, present a la manifestació.