El moviment trans reivindica la despatologitzacióEl moviment trans reivindica la despatologització - SantsTV
 📂 Notícies 
Web
04:26
El moviment trans reivindica la despatologització


El 27 d'octubre, i sota el lema "Transtornem el carrer", s'ha desenvolupat per Barcelona una manifestació reivindicativa organitzada pel moviment trans més alternatiu i que ha tingut la seva rèplica per tot el món. Es defineixen a si mateixos com el transfeministes i anticapitalistes i pretenen la despatologització i la visibilització de la transexualitat. L'acte de protesta ha tingut lloc en el marc de l'octubre trans, un mes d'activitats amb un marcat caràcter reivindicatiu. Perquè ens parli d'això hem entrevistat a l'activista trans Teo, present a la manifestació.

Llicència de Creative Commons
SantsTV és una televisió dels moviments socials de Sants, en funcionament des del 4 d'agost del 2006. SantsTV està subjecta a una Llicència de Creative Commons i ha estat creat amb programari lliure fet per Morintsol, i es nodreix tant del contingut enviat pels usuaris així com per enviades per membres del col·lectiu, col·laboradores o amigues. Cada autor/a es responsabilitza de les seves obres. En cas de detectar algun contingut que vulneri algun dret sobre les persones o sobre algun altre dret emparat per la llei, aviseu-nos per tal de poder retirar dit contingut si així s'escau. Podeu contactar amb nosaltres a contacte@sants.tv